Zaterdag 24 augustus 2013

24 augustus 2013 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Dit wordt ons laatste stukje reisverhaal geschreven vanuit de USA, als we weer thuis zijn volgt er nog een update. Maar we zullen er vast nog veel meer over 'verhalen'.

De foto's zijn zoals jullie zien (nog) niet verschenen. Vanuit Nederland zullen we er wel wel een selectie toevoegen maar leuker is het misschien om ze op een groot scherm allemaal te zien, kunnen we de verhalen er gelijk bij vertellen.

Het is nu bij ons kwart voor acht in de ochtend, we hebben niet zo lekker geslapen want op de gang zat een grote, donkere man met een even grote mond met donkere stem, kei-hard te praten, te lachen etc. Na een half uur is Ton gaan vragen om wat stiller te zijn, de kinderen waren imiddels ook wakker, hij bleef doorgaan. Ton kon niet echt aardig blijven en zei een paar dingen die hij normaal gesproken niet zegt. ik heb de receptie gebeld en de beveiliging moets erbij komen.

Enfin, we zijn wel vrolijk, ondanks dat er nu echt een einde komt aan onze geweldige reis. De taxi staat over 3/4 uur klaar, we gaan naar huis!

1. Deborah:
    24 augustus 2013
    goeie reis terug kuss
  2. Johan en Nies:
    24 augustus 2013
    Een hele goede terugreis en we zullen blij zijn jullie weer gezond en voldaan terug te zien