Zondag, 25 augustus 2013

25 augustus 2013 - Nigtevecht, Nederland

We hebben een goede reis gehad, taxfree shoppen in Houston (onze overstap) viel een beetje tegen maar gelukkig was de overstap heel kort en was er een SubWay, voor Taco zal het afkicken worden maar Aimée heeft er nu wel even genoeg gehad. We hadden net genoeg tijd om het op te eten en een luchtje voor Ton in te slaan.

Vliegtuig was wat nieuwer en luxer dan de heenweg, konden personlijk een keuze maken uit dik 100 films, meer dan 200 DVD's, spelletjes op je scherm doen, er zat een toetsenbord in je sxtoel. De kinderen waren al blij dat er een stroom voorziening in de stoel was, want op de heenweg was de iPad iets te vroeg leeg met films kijken maar ze hebben de oplader niet gebruikt.

We zijn 5 minuten vroeger dan geplanned geland, Cornelis stond ons op te wachten, thuis samen even een bak koffie gedaan, nu de koffers aan het uitpakken en dan gaan we even proberen een uurtje onze ogen dicht te doen.

Voor ons gevoel is het nu bijna 5 uur in de ochtend en op een paar hazenslaapjes na hebben we een nacht overgeslagen.

Up-date volgt!

1. Marianne en Joost:
    25 augustus 2013
    Welkom thuis in Nederland en hebben genoten van jullie reisverhaal.
    Wordt nu afkicken en nagenieten van de mooie reis.
    En dan alle foto's. Wordt zeker een mooi album gemaakt?
    groetjes van Joost en Marianne