Vrijdag 23 augustus, Miami Beach

23 augustus 2013 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Disembark, snik, snik...

Na het ontbijt was het dan toch echt tijd om te gaan. Om te ontschepen. Aan de ene kant heel jammer, aan de andere kant willen we nu toch ook wel weer graag naar huis. We willen  jullie weer zien. Amy, de cavia's, ons eigen bed (een beetje privacy...), de boeken moeten gekaft (als ze maar binnen zijn) etc. etc.

We werden losgelaten, goedgekeurd om de USA weer te betreden. Was ik toch bijna mijn nieuwe hoed vergeten, op een holletje terug naar de hut, beddengoed en handoeken al afgehaald en toen als een speer naar de douane waar de family al stond te wachten. Taxi genomen naar ons hotel, we konden gelukkig al inchecken, geheel toevallig, like a lottery, dezelfde kamer als de eerste 3 dagen in Miami, onze 'achtergelaten' koffers opgehaald en naar de kamer.

Na de eerste berichten in dit reisverslag te hebben geschreven gingen we met de bus naar Down Town, heenweg was gratis, de meter werkte niet, we hadden wederom de loterij gewonnen, aldus deze buschaffeur. De hoofdreden om down town te gaan was dat Aimée voor een vriendin als verjaardagscadeau een caroon wilde laten maken. In Washington en New York werden we ermee 'dood' gegooid, we zagen zo iets later nog één keer, maarschrikbarend, echt schrikbarend duur en toen  niet meer. Maar, hier zou de beste zitten. Aangekomen in  Down Town, bleek de goede man er altijd op zondag te zijn, helaas wij niet meer en soms door de week maar dan alleen 's avonds. Pech dus.

We hebben een heerlijke lunch gehad op een terras in de haven tegenover de huizen/kastelen van de rich and the famous, we hebben de boottocht daarna toe maar overgeslagen, er moet wat overblijven om voor terug te komen toch?.?.?.

Terug naar het hotel dan maar, ons snel omgekleed, ingesmeerd, wie wordt het bruinst? en op naar het strand. Gevochten met de golven, eigenlijk was het spelen als een stel kleine kinderen, maar heel gezellig. Daarna nog een uurtje zwembad en toen was het klaar.

De koffers zijn weer gepakt, de taxi voor morgen is geregeld, we hebben net gegeten en gaan zo slapen.

Tot morgen.

1. Marjolijn:
    Dag lieverds,

Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad en ik kan me voorstellen dat jullie verlangen naar jullie eigen bedjes. En jullie zijn natuurlijk erg nieuwsgierig hoe het met Amy gaat :-). Nou ik kan vertellen dat ze nog steeds veel slaapt, eet, poept en plast. Ze is goed gegroeid en ze is de liefste dochter die wij ons hadden kunnen wensen.

Een hele goede reis en we zien jullie heel snel weer.

Liefs,
    Martin, Amy en Marjolijn
  2. Lambert en Greta:
    Hallo allemaal,
    Wij wensen jullie een hele goede reis. We zien jullie gauw.
    liefste groetjes Lambert en Greta.
  3. Toja:
    24 augustus 2013
    Vanuit Spaans Baskenland wensen we jullie een goede terugvlucht. We hebben genoten van al jullie prachtige reisverslagen. Jullie kunnen terugkijken op een super vakantie.
    Wij gaan nu nog even genieten.
    Dikke kus.Ybo en Toja